vrijdag 27 februari 2015

Bofkont...


Verleden week zat ik niets vermoedend, na de hectiek van het ontbijt, even lekker op Pinterest te neuzen. Iedereen was weg en ik had het rijk even voor mezelf.

Ineens hoor ik een raar geluidje. Oh nee hé, zou dochterlief haar mobiel zijn vergeten.....
Ik zoeken en zoeken, maar kon niets vinden. Nou ja, dan lag het vast aan mij. Ik lekker verder naar Facebook en wat zag ik een PBtje. Van Denise van de woonwinkel Met Landelijk Label. Ik had, zoals ik wel meer doe, haar pagina geliked en gedeeld en ta-da.... Ik had iets gewonnen.
Ja écht. Ik, Marjan, die nóóit iets wint, had iets gewonnen. Ik mocht kiezen uit verschillende dingen (wat een luxe!). Ik was echt sprakeloos en dat gebeurt zelden kan ik melden (zoals mij vaak gezegd wordt). Ik snel de meiden en Rob appen. Na enige input wist ik al snel wat ik wilde.

Al een tijdje was ik op zoek naar een andere poer. De mijne is heel mooi, maar ik wilde graag iets met een stoerdere uitstraling. Mag het het nou zo wezen dat deze ook in het rijtje stond. Bofkont!

Na wat contact heen en weer werd de poer maandag aan de deur gebracht (en zwaar dat ie is!). Hij is helemaal super en voldoet zeker aan mijn eisen. ;)


Maar ja dan krijg je meteen een probleem..... Erg hé, win je wat en dan heb je een probleem...
Hij stond niet naast de lamp op de eettafel waar de vorige wel stond. En nu? Schuiven!
Alles ging van zijn plek, de hele dag door. Dochterlief werd helemaal gek van me!

"Is dit leuk?"
"Wat vind je ervan als ik het zo neerzet?"
"Is dit niet truttig?"
"Is het wel stoer?"

En zoals het altijd gaat, eigenlijk stond hij meteen op de juiste plek. Alleen de dingen eromheen niet. ;)


Zoals jullie weten houd ik heel erg van groot en weinig MAAR wel met veel sfeer. Dus dat is soms wel eens een heel gevecht om toch tot één geheel te komen. Want ook dat vind ik heel belangrijk. De keuken moet dezelfde sfeer uitstralen als de kamer. En als ik wat op mijn aanrecht zet mag er weer niets op mijn tafel staan etc. etc. Snappen jullie het gevecht?


Oplettende kijkers zien ook dat de kamer inmiddels alweer in zijn oude opstelling staat. Vind het andere heel mooi, maar in de praktijk is het niet zo handig. En dat is toch ook een vereiste van lekker wonen.....

Denise, nogmaals heel erg bedankt!!

Liefs, Marjan


P.s. Morgen naar Esatto voor de bloggersdag! Heb er super veel zin in en hoop een aantal van jullie daar te ontmoeten......

26 opmerkingen:

  1. Leuk om te winnen, maar ik ken het probleem waar je het over hebt.
    Ik loop ook altijd met iets door de kamer te slepen. En nu ben ik ook bezig met de kleuren.... Pfff.
    Tot morgen, leuk om je weer te zien.

    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je die mooie poer hebt gewonnen, soms moet je iets een dag laten staan en daarna beslissen of het naar je zin is.
    Veel plezier morgen.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een mooie robuuste poer gewonnen! Die verdient ook wel een mooi plaatsje! Ik win ook nooit niets:((
    Alles wat je beschrijft......heel herkenbaar:))
    Mooie sfeerfoto's laat je ons zien.
    Ik ben er morgen niet bij.... maar het zal zeer zeker gezellig worden!!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je een poer hebt gewonnen. Ik ken het probleem van het verslepen van de ene kant naar de andere kant.
    Omdat in april hier verbouwd wordt ben ik in mijn hoofd al honderd scenario's aan het afspelen:-)
    Vanochtend wilde ik alvast wat uitproberen, maar de bank en de kast moesten worden versleept. Manlief had er echt geen zin in, vind het vroeg genoeg als de verbouwing klaar is....ach ja...mannen!
    Ik ben er morgen ook, echt leuk om met een aantal blogsters kennis te maken.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk iets winnen ... het is weer een prachtig sfeertje bij je ...

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oeps sorry , dat ben ik hierboven , mijn dochter was nog aangemeld ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met het winnen van de prachtige poer en veel plezier op de bloggersdag. Echt zo jammer dat ik er niet bij kan zijn, volgende keer hopelijk wel.

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave poer zeg!
    Maar ook de bak op je aanrecht vind ik helemaal SUPER. Prachtige sfeer heb je zo bij elkaar.....
    Ook ik ga kennis maken morgen met allerlei blogsters! Leuk!

    Lieve groet Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi die poer! Daar zul je vast veel plezier van hebben. Tot morgen, ik ben er ook bij!

    Liefs,
    Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zijn nog eens leuke verrassingen!!! Heel mooi en gelukkig heb je een mooi plekje ervoor gevonden.
    Heel veel plezier morgen.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk winkelen zo...je hebt een mooie poer uitgezocht.
    Veel plezier morgen.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo dat is verwend worden en...O heerlijk je verhaal zooooo herkenbaar ik schuif alleen wel als manlief de hond aan het uitlaten is...hihi waar dat toch al niet goed voor is...
    fijn weekend,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super om zo'n mooie poer te winnen!
    Fijne dag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een mooie poer . ik ken het loop hier ook vaak met het één of ander rond te dwalen om het juiste plekje/ sfeertje te creëren. Veel plezier morgen!!!
    Groet, Corine van de Pas

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die poer is, ondanks je geschuif, helemaal goed terecht gekomen. Hier staat het voor nu goed, maar gezien onze wensen en toekomstplannen (helaas werkt spaarvarken nog niet mee), gaat er tzt behoorlijk geschoven worden :)

    Tot morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Staat prachtig! Verder is je huis weer een plaatje!
    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk toch om wat te winnen en dan ook nog voor zo'n mooie poer te kunnen kiezen, mooi hoor!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahaha ik herken het, kan ook uren lopen slepen van de ene naar de andere kant, voordat het me aanstaat, erg hè?? Prachtige poer, lekker oud. Hou ervan! Ik ben ook één van diegenen die nooit iets wint, maar gewoon maar hoop houden toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je mag dan nog nooit iets gewonnen hebben, je valt nu wel meteen met je neus in de boter hihi. Gefeliciteerd!! Wat een mooie poer heb je gewonnen, dat is het wel waard om mee te slepen ;-). Ik zag vandaag een mooie schaal bij de kringloop maar heb het toch laten staan, omdat ik gewoon niet weet waar ik het kwijt wil. Plek genoeg, maar ik wil het eerder minder dan meer dan nu...dus er zat niets anders op. Ik ken het 'probleem'.

    Heel veel plezier morgen! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig sfeertje bij je! En je poer vind ik zo mooi...... Ik heb zelf ook zitten twijfelen tussen de graanbak en zo'n betonnen poer. Gelukkig heb ik nog een paar kadbonnen dus hij blijft op m'n verlanglijstje staan! Leuk he om te horen dat je iets gewonnen heb :) ik win ook eigenlijk nooit niks maar nu 2 keer achter elkaar, eerst bij Patricia van Huize Vizzini en vorige week bij het Jagershuis :))
    Veel plezier er mee hoor en tot morgen! Erg leuk om jullie allemaal te ontmoeten!

    Liefs, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een stoer item heb je gewonnen! Past perfect in je interieur.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie stoere poer! Mooi item om te winnen..ik ben een nieuwe volger van je blog en vind je stijl en sfeer super.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je bent inderdaad een bofkont , wat een mooie poer , die staat daar prachtig .
    En verder ... Wat een mooie foto's weer .
    Groetjes
    Christel , Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat is nog eens leuk!! Je geduld is beloont, mooie poer heb je uitgekozen. Prachtige foto's weer.

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige foto's zeg!!en die "poer" wat een pracht stuk zeg nou heel veel plezier ermee leuk om je blog te volgen en wat hebben we een heerlijke dag vandaag gehad bij ESSATO. groetjes dédy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Proficiat met je gewonnen poer. Altijd weer een uitdaging om de boel weer op een plek naar tevredenheid te zetten :))
    maar is je weer goed gelukt.
    Fijne zondag
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen