zondag 1 maart 2015

Een gezellig dagje uit......


Voor mijn verjaardag kreeg ik van dochterslief het uitje naar de Bloggersdag cadeau.
Dus gisteren werd ik door Rob heerlijk naar Essato gebracht. Nu ben ik eigenwijs met een Tom Tom, maar mannen kunnen er volgens mij ook wel wat van! We waren nog niet het dorp uit óf hij vond al dat Tom Tom ons verkeerd stuurde. Je kan veel beter links gaan dan rechts..... En op de snelweg gebeurde dit nog een paar keer. Ik zag onze aankomsttijd alleen maar later worden ipv korter. Uiteindelijk kwamen we dan toch op plaats van eindbestemming aan (10 minuten te laat, dat wel, maar je kunt niet altijd alles hebben).

Wat een gezellige drukte was het al toen ik binnenkwam. Ik werd hartelijk welkom geheten door Martine en zo liep ik door een wirwar van blogsters en volgers door de winkel. Sommige herkende ik van foto's en bij andere had ik géén idee wie ze waren..... Maar gelukkig volgde er al snel een voorstelrondje, waardoor de naam al snel gelinkt kon worden aan de blog.


We mochten achter in de werkplaats gezellig aan de gang met verf, kandelaars en een theedoosje.
Er werd veel gelachen en natuurlijk geverfd..... ;) In de tussentijd werden we ook nog heerlijk verwend met lekkers en aan het eind van de dag volgde er een High Tea. Wat een verwennerij! 


Het was heel leuk om velen (nu eindelijk) in IRL gezien te hebben. Maar ook zo jammer dat ik niet iedereen heb kunnen spreken. Vraagt dus naar meer!

Bij het naar huis gaan stond er een goodiebag op ons te wachten. Hierin zat een mooie pot kalkverf, primmer en een potje Marakech van Pure & Original. De kleur van de kalkverf mocht je zelf uitkiezen. Ik heb de kleur Deep Earth genomen. Ik weet er ook al een mooi plekje voor..... Binnenkort zien jullie wat ik er mee gedaan heb. *wink wink*


Naast de Bloggersdag ben ik voor mijn verjaardag ook nog heel erg verwend met wat spulletjes van Sabon. Ik weet niet of jullie dit merk kennen, maar het is echt een heerlijk merk. Mijn lievelingsgeur hiervan is Patchouli Lavender Vanilla. De uitstraling van het merk is ook super, een beetje vintage-y. Staat leuk in de badkamer. Ook heel belangrijk.


Nu heerlijk nagenieten van een geweldige dag met Jack op schoot. Die heeft me vreselijk gemist en dat moet ik natuurlijk goedmaken. ;)


Nogmaals wil ik Patricia, Martine, Carla en de rest van het Esatto-team enorm bedanken voor deze gezellige dag. En natuurlijk Monica voor een gezellige terugreis (Rob was erg blij dat hij niet weer dat hele eind moest rijden).

Liefs, Marjan

27 opmerkingen:

  1. Je hebt alles er prachtig opgezet! Ik laat mijn kandelaartjes en theedoos in de kast liggen:-) Fijn dat je dit voor je verjaardag gekregen hebt! Leuk cadeau samen met de zeep-lijn!
    Kom nog even terug op de houten bak die je op je aanrecht hebt staan....geweldig vind ik die! Wil je me de lengte en hoogte doorgeven..?

    Lieve groet Dinka....enne lekker uitrusten vandaag...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Dinka,

      De bak is 31 breed, 50 cm lang en 20 cm hoog. Hij is van Hoffz (en alle Hoffz fans even niet meelezen, ik heb de hengsels er vanaf gezaagd).

      Liefs, Marjan

      Verwijderen
  2. Leuk verslag gemaakt, hoor! Vond het ook een heel leuke dag. Ik ga mijn theedoos en 2 van de 3 kandelaars nog eens over doen, want die vind ik niet goed gelukt.
    Uhhm... zat er echt kalkverf, primer en Marrakech in jouw goodiebag? Ik had alleen de Marrakech erin. Nou ja...foutje gemaakt misschien?
    Was in elk geval een superleuke dag!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat jullie zo genoten hebben van een gezellige bloggersdag! De lokatie was natuurlijk ook super, ik ben er zelf een keer geweest en vond het prachtig. Je hebt naast dit gezellige cadeau ook mooie andere verwennerijen gekregen...daar wordt een mens blij van hè!

    Ik wens je nog een fijne zondag, lekker nagenieten van gisteren. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het zo geslaagd is, ik heb afgezegd ik zag het niet zitten om in mijn eentje vanuit Twente daar helemaal naar toe te rijden.

    Geniet lekker na en nog een fijne zondag.
    Liefs, marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke dag heb je gehad, en mooie spullen mee gekregen.
    Ik hoop dat ik de volgende keer ook kan want ik ben een redelijk nieuwe blogger dus heb de bloggersdag aanmelding niet meegekregen. volgende keer beter :)
    Je hebt ook mooie foto's gemaakt.
    Nu ben ik benieuwd wat je gaat doen met je kalkverf.
    fijne dag nog, groetjes Brenda
    brendaschneider.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was idd erg leuk, en als je in de buurt bent kom je maar even aan om bij te kletsen.
    En leuk dat jij ook al een bestemming hebt voor de kalkverf.
    Blijf maar lekker op de bank met Jack, want er niet veel aan buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook bij jou is het enthousiasme van een geslaagde dag te lezen en te zien.
    Je hebt er een mooie reportage van gemaakt!
    Leuk om de gezichten achter de blogs te zien, samen creatief bezig zijn is heerlijk.

    Fijne dag nog en lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer geweldige mooie foto's gemaakt! We genieten door de Blogs, berichten op FB nog steeds allemaal van de gezellige Bloggersdag!
    Fijne zondag nog, geniet lekker van je rust.

    Liefs, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat het een succes was!
    Lekker na genieten vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik begreep al via Fb dat het een succes was! Maar dat was ook wel te verwachten natuurlijk: bij zo'n leuke zaak en dan al die leuke mensen! Mooie foto's heb je er van gemaakt!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je alles weer héél mooi gefotografeerd ... en je hebt precies ook héél mooie kleuren uitgekozen voor de mooie dingen die je gemaakt hebt ...

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n leuk verjaarskado krijg je vast niet elk jaar ;-) Het was echt een groot succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's en ook hier zie ik hoe jullie hebben genoten ... wat een verwennerij nou daar kan je nu lekker van genieten samen met jack ... wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ik tot nu toe van Bloggersdag heb gezien op Facebook en op Blogs, dan geloof ik graag dat het een topdag was.
    Ik hoop op een herhaling...
    Sabon ken ik wel...mooie winkeltjes zijn het, ik loop er graag even binnen...leuke cadeautjes heb je gehad.
    Fijne Avond nog.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige leuke en creatieve dag is het geweest , wat jammer dat het zo ver weg was.
    Gelukkig kan ik ook een beetje nagenieten met jou.
    Mooie foto's ....
    Lieve groetjes
    Christel ,garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vond het heel leuk je ontmoet te hebben! lekker gekletst en gelachen :-) hele mooie foto`s van een super gezellige dag!
    Nog een fijne avond.

    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Er zijn al zulke enthousiaste verhalen voorbijgekomen vandaag over de bloggersdag. Aan de zijlijn heb ik er heerlijk van genoten. Wat een leuk verjaardagscadeau heb je gekregen. En mooi zoals je alles gefotografeerd hebt . Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige foto's weer Marjan. Ik heb jou als enige geloof ik niet gezien hihi
    Ik vind het echt jammer jou niet gesproken te hebben. Raar dat ik jou naam in de voorstel ronde niet heb gehoord. Gisteren was een topdag. Gaan we zeker nog een keer doen.
    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja was gezellig he, ook aan de ronde tafel bij de high tea hadden we zo'n gezellig groepje. Ik heb echt genoten en de volgende keer gaan we weer carpoolen hoor, dan kan je man je gewoon afzetten in De Meern op dezelfde plek haha, net zo handig ;-)
    Ik ben benieuwd hoe je project gaat worden met de kalkverf, succes!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het was een topdag, zo gezellig! Leuk om je ontmoet te hebben en samen op de poef te zitten;)
    Prachtige foto's trouwens. Ben benieuwd naar je project kalkverf, gaat vast weer prachtig worden!
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag en geniet maar van de heerlijke zeepjes...
    Groetjes,
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd nog met je verjaardag en zo te lezen heb je een hele leuke verwendag gehad!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super dat je een geslaagde dag gehad heb, Marjan! Mooie artikelen heb je gemaakt en gekregen. Geniet ervan..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo leuk om al die enthousiaste verhalen te lezen! En je bent ook nog eens zo verwend, leuk hoor!

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een verwennerij zo'n dag om mee te maken...echt gezellig! Teveel om iedereen te spreken maar wie weet bij een volgende keer.
    Prachtige foto's die je gemaakt hebt. Ben benieuwd wat je met de kalkverf gaat doen.
    Fijne week
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind het echt zo leuk om al die leuke verhalen steeds te lezen. Ook de foto's zijn heel erg leuk moet ik zeggen!
    Groetjes suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind het echt zo leuk om al die leuke verhalen steeds te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen