zaterdag 2 mei 2015

WLS


Niets vermoedend pakte ik dinsdag de WLS uit de brievenbus. Het grote kleurnummer. Nu heb ik niet zoveel met kleur dus ik was een beetje sceptisch. Voordat ik boodschappen ging doen even snel doorgebladerd. Je kent het wel. zo van achteren naar voren. Ineens zie ik iets.... Goh dat ornament ziet er net zo uit alsdat ik heb. Toch maar even terugbladeren. Even kijken of dat ook zo is. Wat zie ik tot mijn verbazing....... Het is mijn reportage. Dat had ik helemaal niet verwacht. Wat een verassing. Zo leuk!!!


Het is zo raar om je eigen huis groot in een blad te zien staan. Snel natuurlijk alles doorgebladerd en gelezen. Daarna natuurlijk meteen Rob en de meiden laten weten dat we erin stonden.
Ik moet zeggen het was/is een hele leuke ervaring.


En op de kleur van de slaapkamer na, (waarbij mijn vriendin zei heb je die geschilderd...... hij is toch donker grijs) ben ik heel erg blij met het resultaat.

Inmiddels heb ik via Facebook al van vele van jullie allemaal leuke en lieve reacties ontvangen. Hiervoor heel veel dank. Ik moet zeggen dat ik er soms helemaal van bloos. Maar omdat ik ook van verschillende Belgische vrienden heb gehoord dat de reportage niet bij hun in het blad staat, staat het er hier er nogmaals op. Dus voor hen alsnog veel lees- en kijk plezier...... ;)

liefs, Marjan

35 opmerkingen:

  1. Ik dacht al wat te herkennen, maar kon er ook even geen blog bij plaatsen, stond ook niet in het artikel toch?
    Het is een mooie reportage geworden.
    Geniet maar van alle complimenten!

    Groetjes Inge
    deknotwilg.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Marjan, ik word steeds nieuwsgieriger maar ga de wls pas vandaag kopen. Vertrek straks naar mijn huisje en dan heb ik heerlijk wat om me op te verheugen. Tja de ene keer is een tijdschrift leuker dan de andere keer, niks aan te doen toch.
    Liefs Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een zalige foto's !!! Dankuwel !!!!
    Prachtige reportage , de kleur die ze veranderen dat ken ik ;- ) dat had ik ook voor maar dan in heel mijn huis .. nadeel van zomerreportages zeker :-)) maar het is echt prachtig , je kan er supertrots op zijn !!!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Had gisteren de WLS gekocht en herkende meteen je huis! Echt een hele mooie reportage is het geworden, je mag er supertrots op zijn!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dacht de,foto's ook al te herkennen, hele mooie reportage. Mooi hoor.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toen ik de reportage zag, wist ik meteen dat het 'onze Marian' uit blogland was ;-). Je mag er heel trots op zijn, de foto's zijn prachtig net als je huis. Een ervaring om nog heel lang met plezier op terug te kijken!

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor, prachtige foto's van je mooie huis!
    Ga 'm straks ook even halen, kan ik er lekker dit weekend in kijken.

    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie reportage is het geworden, heb hem gisteravond gezien en gelezen...
    Wat grappig dat jullie uit Almere vandaan komen, onze huidige woonplek.

    Fijne weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet van alle complimenten. Ik heb genoten van de reportage.
    Groet, Margo
    (casadinarda.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk en een mooie reportage is het geworden! Je hebt het zo gezellig in huis, Marjan! Geniet ervan,..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige reportage en super mooie foto's! Verder vond ik qua sfeer de andere reportage's minder maar dat is natuurlijk smaken verschillen. Heerlijk om weer in te bladeren en te lezen. Je mag echt trots zijn. ..
    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie reportage, je huis ziet er stoer uit met die mooie accessoires.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi Marjan!! En ik maar zoeken en bladeren in de verkeerde WLS gisteravond , haha, ik ga het nieuwe nummer snel kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk ... heb hem nog niet gekocht ... Maar nu ben ik wel heel nieuwsgierig.....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijke verrassing dus! Een supermooie reportage van jullie super gezellige sfeervolle knusse huis!
    Complimenten!!

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige reportage zeg!
    Jullie huis is helemaal top!
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nice! Grappig om dat dan zo weer terug te zien in een tijdschrift (toch wel anders dan in het echt...).
    Maar goed gedaan hoor, en ben ook zeker erg trots op je. Ga zo door! ;)

    Love,
    Dominique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie reportage! Je ornament is prachtig! Je hebt een heerlijk sfeertje,
    Fijn weekend, en geniet ervan!
    Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie reportage van een heel mooi huis!
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk hoor gefeliciteerd...je mag trots zijn hoor superrrr...liefs fan mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk is dat hè Marjan, geweldig toch om je eigen interieur in zo'n blad te zien en wat een verrassing, dat je niet van tevoren wist dat je in deze editie zou staan. Rob en de meiden zijn ook megatrots natuurlijk!! Geniet er van de aandacht!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  22. proficiat!! Groter compliment kun je denk ik niet krijgen :))
    Fijn weekend verder
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie reportage van jullie prachtige inrichting!
    De reportage van jullie huis springt er echt uit.
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ga m morgen weer een keer lezen, vond de reportage zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat ben ik blij de reportage op deze manier toch ook eens te kunnen bekijken .jammer dat het niet in de Belgische editie staat , bedankt dat we ook kunnen genieten van de mooie plaatjes .
    Blij en trots zal je zeker zijn en terecht , het is een prachtig huis.
    Sober , stoer , de juiste kleuren , waarschijnlijk de mooiste uit het blad.
    Geniet nog van alle complimentjes
    Fijne dag
    Christel , Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb m ook gelezen. Heel erg leuk om nu de foto's een keer op papier te zien in plaats van op de PC of tablet.
    Je hebt echt een heel sfeervol huis en een met zorg bij elkaar passende inrichting.
    Lijkt me echt een héérlijk plekje daar bij die geweldige kachel. (ik jaloers??? JA echt wel! hihi)
    Je mag zeker trots zijn op je mooie huis!

    Lieve groetjes,
    Sanny (sanny's life)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hij ligt hier klaar om gelezen te worden, heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wel raar dat je helemaal niet wist dat je in deze editie zou komen. Maar dat maakte het wel weer extra verrassend voor je.
    En het ziet er super uit. Wil je toch een tip geven, koop er een extra voor het geval dat hier een kop thee overheen gaat.
    Zou zonde zijn als je niet meer terug kunt kijken.
    Bedenk me opeens dat ik op jou reportage na nog niet verder gekeken heb.

    Fijne dag
    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik had het al op FB gezegd: een prachtige reportage.
    De mooiste van dit nummer, vond ik. Hoewel ik, in tegenstelling tot veel andere blogdames, ook best genoten heb van de rest. Ik vind een beetje kleur op zijn tijd niks misstaan in een landelijk sober huis.
    Je bent terecht trots op je huis, hoor!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk om te lezen. Wat een erkenning. De verhalen op jou blogs en het binnenkijken in jou huis. Mijn zondagmiddag ontspanning. En nu in WLS, prachtige reportage, kan ik in blijven bladeren. En uren naar kijken, tot op detail. Alles heel herkenbaar, lijkt bijna op mijn verhaal. Op 1 dingetje na. Hier net even ietsje minder robuust. Maar die eenvoud en dat kunnen genieten van het simpele dat deel ik met je. HG, GJ. (Rustic Living)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een toeval zeg! Krijg je dan geen bericht van zon blad dat het die maand er in staat? Niet zo netjes lijkt me. Maar voor jou dus een enorme verrassing! En wat ik nu zie is het ook een prachtige reportage geworden, daar mag je best trots op zijn!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Voor jou een verrassing, maar voor ons heel fijn om te lezen hoor, ik heb ervan genoten.
    De foto's zijn heel erg mooi geworden, het straalt uit wat je hier altijd op je blog laat zien.
    Gefeliciteerd hoor, het is een compliment waard, geniet ervan.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ook via deze weg: Gefeliciteerd met deze mooie reportage!
    Gelukkig is het zelfs voor professionele fotografen blijkbaar onmogelijk om kleuren op foto's te krijgen... Volgens mij deelt iedereen die in een woonblad gestaan heeft deze ervaring, dus dat verzacht het feit dat ook onze blogfoto's regelmatig wat anders uitkomen dat hoe het er in het echt uitziet haha

    Geniet maar lekker na van deze mooie ervaring!
    Fijne dag X

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Daar kun je echt trots op zijn Marjan, geniet van alle aandacht, liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Nogmaals, de reportage is Top! geniet ervan!

    Liefs Dorine

    BeantwoordenVerwijderen