dinsdag 8 december 2015

Magnoliatakken


Hoor wie klopt daar kinderen?! 

Terwijl de Sint alweer met zijn pootjes in de lucht zit in het warme Spanje, ben ik druk in de weer met van alles en nog wat (vooral slaapkamer gerelateerd sssstt). Het kwam dan ook als een grote verassing toen Rob, in alle hectiek, thuis kwam met een surprise.

Nou weet ik niet of ik dit hier al eerder gemeld heb, maar ik houdt NIET van surprises. Gewoon niet. En dat weet mijn aanhang maar al te goed... Maar ja, soms kom je er niet onderuit. Vol trots kwam hij aanlopen. Na wat heen en weer gepor kreeg hij mij zover om in de klep van de auto te gaan kijken (de locatie van de surprise). Nu was er alleen nog een laken tussen mij en de surprise verwijderd. Rob kwam naast me staan met een grote glimlach op zijn gezicht (en dan begin je je zorgen te maken, hé, "Wat heeft hij nu weer meegenomen??"). Voorzichtig haalde hij het laken weg...


Och, wat kent de Sint me toch goed! De schat had hele grote, en ik bedoel echt héle grote, magnoliatakken voor me meegenomen. Zulke waarvan je enkel maar kan dromen. Ik kon mijn geluk niet op! Eentje staat momenteel te pronken in Karel en de anderen staan buiten op de veranda. Zo gaaf! En ja, zulke surprises, daar mogen er wel meer van zijn. ;)


Binnenkort zou ik een paar 'impressie' foto's nemen van hoe de tak nu in het geheel staat (hij heeft onderhand al meerdere verblijfplaatsen gehad in huis. Maar het maakt eigenlijk helemaal niet uit waar je hem neerzet, het staat altijd fantastisch!).

liefs, Marjan

25 opmerkingen:

  1. Geweldig lieve actie! En ik hou ook helemaal niet van surprises ;-)) Dat krijg je ook als het meestal toch net niet is wat je bedoelt.. maar deze verrassing is volledig in de roos!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige surprise, nou dat mag van mij altijd! Ben benieuwd waar en wat je met de tak allemaal gaat doen!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve man heb je: die weet wel wat zijn vrouw mooi vind! Heeft ie stiekem ergens staan snoeien, haha?

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gisteren zag ik bij het tuincentrum nog magnoliatakken staan, ik dacht eerlijk gezegd dat die tijd alweer voorbij was. Die takken waren trouwens niet zo dik. Wat lief dat je man dat voor je meegenomen heeft!

    Fijne avond! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig kent Rob jou als de beste, en dzee surprise was een schot in de roos.
    Ik hou ook niet van surprises, en vind het krijgen van kado's soms ook heel moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke surprise...daar zou ik ook heel blij van worden...ik heb zelf maar magnoliatakken gekocht...ook flinkerds...
    Fijne avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. La la........vol verwachting klopt ons hart, wie de .....krijgt magnoliatakken.
    Supermooi, groetjes en liefs Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een surprise. Je boft toch maar met zo'n man.
    Gr, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. LIEF! Daar zou hij mij ook heel blij mee maken...zal je post eens laten lezen...stiekem hopen dat....;-)
    Geniet ervan!

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief van je man ik heb het net jan laten zien wie weet????
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja mooi he?....er staat hier ook een hele grote in de huiskamer moet ook nog op de foto...is mijn kerstboom dit jaar....liefs van mij fijne week verder Ria x❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja zulke surprises vallen dan best wel mee!! Ze zien er schitterend uit!! Ook leuk voor Karel...😜 Fijne week nog
    Liefs Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met zo'n suprise maken ze mij ook blij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke verrassing!wij hebben een maand geleden onze magnoliastruik...nu inmiddels een boom....gesnoeid. Hier heb ik heel wat grote takken aan overgehouden. Ze liggen nu allemaal in de garage....te wachten op een plekje.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi en helemaal als ze heel groot zijn, ik heb afgelopen week ook weer een paar takken meegenomen bij de bloemist, maar ik neem ze alleen mee als ze heel grillig zijn, er liggen ook vaak van die hele rechte en die vind ik niet mooi. Ik ben natuurlijk reuzebenieuwd naar de geheelfoto's!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Doe mij ook zo'n man haha.
    altijd weer mooi die takken he?
    Laat maar snel zien hoe ze staan..
    fijne dag.
    groetjes Annemiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuke surprise en ben benieuwd. Fijne dag

    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ontzettend lief en leuk, Marjan! :) Ik hoef niet te zeggen dat je ervan mag genieten, want dat doe je al, merk ik wel! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat zijn nog eens surprises om te krijgen, goed gedaan van hem om je daarmee te verassen.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige verrassing van je man. Super mooi. Leuk om zo verrast te worden.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marjan,

    Dat noem ik nog eens een leuke verrassing!


    Liefs Vittoria :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Toch leuk hè , zo'n verrassing, mijn man bracht mij zondag ook takken van een perenboom mee , het is te zeggen , een halve boom ;-)
    De magnoliatakken heb ik ook nog van vorig jaar , ook had hij ze meegebracht.
    Zo'n mannen moet je koesteren , hihi
    Groetjes
    Christel , garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig zijn ze!
    Heb ze ook al liggen voor Januari.
    k'had ook een meevaller.. Kreeg mega takken van iemand die zijn boom aan het snoeien was!
    Meneer weet vast niet wat voor prijs er voor de takken neergelegd moet worden tegenwoordig..;-)
    Geniet ervan!
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lieve surprises kreeg je!!
    Geweldig toch dat je zo verwend wordt!!!
    Ben benieuwd hoe de takken er nu uitzien!

    Lieve groet Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je kan nooit fout gaan met een paar magnoliatakken (zeker niet van die grote die jij hebt). ;)

    Love,
    Dominique

    BeantwoordenVerwijderen